2015. május 23.

A fal - 2. rész

Üdvözlet mindenkinek ezen a "szép", esős héten és hétvégén! :) 

Elkészült a falam, de ez még nem a teljes kép. Néhány "apróság" még hátravan. 
A férjem szerint egy kicsit sötét lett. Szerintem is, de összességében nem néz ki rosszul élőben. Talán több fehéret kellett volna használom?





Szeretnék még bele (többek között) egy cserép muskátlit, de nem tudtam még dönteni, hogy a terrakotta színű virágcserébe vagy a zöld csuporba ültessem. (A csuporból csak zöld van, a karácsonyi vásárban vettem egyik évben.) 

Segítsetek!!! :)
Virágcserép vagy zöld csupor?

Please help!
What is your preference? :)
Terracotta flower pot or green jar?

Van egy másik dilemmám is. Eredetileg függönyt terveztem az ablak belső felére ragasztani, kívülre pedig spalettákat, de most, hogy a fotózás kedvéért egy rajztáblát tettem mögé, rájöttem, hogy nagyon is tetszik így, mintha egy bedeszkázott ablak lenne. Nagy dilemma... :)






További jó pihenést mindenkinek!
Melli

3 megjegyzés:

  1. Queda estupendo, me encanta.
    Un abrazo
    Maite

    VálaszTörlés
  2. Hi Melli! This wall looks gorgeous, I love the colors you have used and no, personally I don't think it is too dark ;)! But I think that the green pot will be a better choice because of your color scheme of the wall and window, but best is your own choice ;O!
    Have a nice weekend.
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  3. Your wall is fantastic. I also love the green pot on the sill.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés