2014. március 2.

Új projekt

Hosszú idő óta megint volt kedvem "alkotni", talán a jó idő miatt. Korábban belekezdtem egy konyharészletbe, de nem nagyon haladtam vele, ezért úgy döntöttem, most másra használom a dobozt.


És ezúttal meg is terveztem a projektet! Ilyen még soha nem volt, csak belekezdtem, aztán alakult valahogy. Most először megrajzoltam papíron, aztán átrajzoltam (nagyjából) a dobozba is. (És közben alakult...)


 És rögtön neki is kezdtem a megvalósításnak:


Szeretném a téglák között fugázni, de nagyon félek, hogy elrontom. :) Még sosem próbáltam.
Ez a virágocska pedig majd a kövek közé kerül. (Pitypang akar lenni, de ez a fotó nem igazán sikerült.)


Legyen szép, esőmentes hetetek! :)
Melli

Ui: A blogomon hallható zene egy ismert magyar népdal a tavaszról. Remélem tetszik!

7 megjegyzés:

  1. Thank you for sharing the Hungarian folk song. I also have to say I love your blog header. I look forward to watching the progress of your project.

    VálaszTörlés
  2. It's the first time that I'm here, but I'm sure I'll visit your blog more often :) I like your miniatures :) and all the photos you sharing :)
    Great hungarial song - of course I don't understand a word, but I like folk songs in original language :)
    Pozdrowienia z Polski,
    Lady Fanaberia

    VálaszTörlés
  3. Hi Melli! This new project looks great! I also have been busy with stones and bricks and I am thinking too that they will need grout. But I have never done this before and I am afraid the grout will spoil the bricks, just like you! So I really hope someone can help you, because that way they will help me too :D!!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  4. Hi Melli,
    I love your new project so far. I have not grouted before either and would love to see what others say. I liked the music. Thank you for sharing with us. :-)
    Hugs,
    Lisa

    VálaszTörlés
  5. Szia Melli!
    Jól alakul! Kíváncsian várom a végeredményt!
    Köszi a zenét.Már régen hallottam :)
    üdv,Anda

    VálaszTörlés
  6. La nuova scena sembra molto interessante!!

    VálaszTörlés
  7. Szia! Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle! Az utcakő (is) bejövős ;)

    VálaszTörlés