2013. október 23.

Karácsonyi projekt (1. rész)

Addig-addig tervezgettem egy nyári témájú roombox-ot, amíg eltelt a nyár. A télivel nem akartam ebbe a hibába esni, úgyhogy nemrég elkezdtem készíteni a "hozzávalókat". Annyit elárulhatok, hogy - ha sikerül megcsinálni - az eddigi legnagyobb munkám lesz. Azaz dehogy nagy, nagyon is kicsi! :) 
Lényeg, hogy akármennyire is irtózom a gyurmázás gondolatától, nekiálltam. Perec és fánk (gondolkozom a fánkok "összecsokizásán"):









Úgy érzem, hogy az eddigieknél jobban sikerültek, de a színekkel nem vagyok elégedett. Nem sültek elég pirosra. :) Illetve kérdésem a tapasztaltabbakhoz: sütés után le kell lakkozni a gyurmát? Mert ha megfogom, nekem krétás marad a kezem.

Kókuszgolyó (az egyik kedvencem): 





Szükségem lesz csokira is, Drora ötlete alapján készítettem Ferrero-t, ami a másik kedvencem. Drora, thank you for the idea! (További csokik készülőben.)




További szép hetet! 
Melli

5 megjegyzés:

  1. Remek előkészület! Kíváncsian várom a teljes jelenetet!

    VálaszTörlés
  2. Las comidas han quedado fabulosas.
    Un abrazo.
    Yolanda

    VálaszTörlés
  3. The mini food looks delicious. Thank you for sharing & I look forward to more pictures.
    Hugs,
    Lisa

    VálaszTörlés
  4. Hi Melli! Thank you for joining my blog! I am very happy and amazed to see your beautiful blog and work, too! I will come back to see all! Right now, i "fell in love" with the tiny "snowdrop-flowers"!!! :) Many greetings from Greece, Anne

    VálaszTörlés
  5. I am enjoying your blog and love your beautiful work
    Hugs
    Diane
    http://myminiaturesjournal.blogspot.com/

    VálaszTörlés