2013. augusztus 16.

Nem mini :)

Kedden kerámiafestő "tanfolyamon" voltam. Bár az eredmény egyáltalán nem mini, mégis engedjétek meg, hogy megmutassam. Igyekeztem valami kicsit és "egyszerűt" választani, de így is kb. 10 perc után bántam meg, hogy odamentem. :) Ugyanis egyáltalán nem tudok sem rajzolni, sem festeni, és van, amikor ez kifejezetten hátrány. De azzal hirdették a tanfolyamot, hogy nem kell hozzá érteni, én meg elhittem. :) Tulajdonképpen nem is igazi tanfolyam, csak egy 3 órás foglalkozás. Meglepődtem azon, hogy fiatalabbak és idősek vegyesen voltak, és én voltam az egyetlen, aki először ment. (De nem utoljára, ugyanis egyből 3 alkalmas bérletet vettem.) 
Az első pánik után viszont nagyon jól éreztem magam, annyira belemerültem a festegetésbe, hogy egyszer sem jutottak eszembe a problémáim. Várom a következő alkalmat, és most már felkészültebben megyek majd: kerestem az interneten könnyebb, jobban nekem való mintákat.
És akkor íme, életem első saját kezűleg festett kerámiája:

 


4 megjegyzés:

  1. Mi piacciono le tue ceramiche, ottimo lavoro!
    Un caro saluto, Manu

    VálaszTörlés
  2. Meli, szerintem ez nagyon jó lett. :) Rusztikus, ahogy kell. Ha nem írod, hogy először csináltad, nem is feltételeznénk. Az ijedtséged nagy volt, de a tehetséged abszolút meg van hozzá. Legközelebb már biztosan lazábban fogod élvezni az alkotást! Úgyhogy, hajrá!

    VálaszTörlés